• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Försöka samla 100000.

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Hej!

Äntligen börjar uc gå mot rätt håll, just nu ligger det på 18.7. Kommer försvinna 4 st slutet av november och en 26 dec. Då kommer jag ha 5 ff kvar 4 i maj och 1 i mars.

Hade gärna velat samla 10000 för att få bort de mest dyra eller vad man ska säga. Är egentligen inget super akut mer att de hade gjort en del ändå. Det bästa vore att vänta till maj, det förstår jag. Men vad för uc score tycker ni är mest lönt att söka på? Har inkomst på 289 tusen och lån på 639 tusen som är synligt. Har inga anmärkningar, dock ett relativt högt underskott om det är något de tittar på. :folded:


Vilka är bra att ha och göra med, som är relativt snälla.

Har pratat med balanzia och de lånar inte ut om man har lån över sin taxerade inkomst.

Låneförmedlare är väl det bästa att isåfall testa men Vilka av dessa är bäst ?

Kanske blev lite luddigt men behöver lite tips och råd. :folded::folded:<3
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

mori342

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
27 Maj 2020
Meddelanden
122
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Jag tycker Advisa är det bäst för samling, jag väntar också på juli 2021 när har jag kvar bara 3ff! Just nu ligger min us på 22%! Har fast jobb sedan 2017 och har inkomst i 6 år, jag får 18000kr efter skatt på lön, synligt lån på uc är 200 000kr men jag behöver 250 000kr att lösa allt!
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag tycker Advisa är det bäst för samling, jag väntar också på juli 2021 när har jag kvar bara 3ff! Just nu ligger min us på 22%! Har fast jobb sedan 2017 och har inkomst i 6 år, jag får 18000kr efter skatt på lön, synligt lån på uc är 200 000kr men jag behöver 250 000kr att lösa allt!

Har 180k synlig men behöver 250 för lösa allt , 14% och 7ff försivemner 4ff till januari då kommer jag nog försöka ta samlingslån
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Nu har jag 6 ff kvar, uc nere på 12.5 kanske inte det bästa. Funderar ändå på att testa? Vad tror ni om några chanser. Instabank har sagt att de finns en chans men de kan inte lova och de förstår jag med.
Kommer säkert bränna en ff men då kommer jag inte ta någon ny förens resten är borta men hade behövt iallafall 10 för att ligga i fas med allt och klara mig till maj
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag har 7ff 14score försvinner nu 2 i december och 3 i januari får se om det sjunker nu i slutet av december annars kommet det garanterat sjunka i januari när e på 2ff då borde jag kunna få erbjudande i dom flesta banker har väntat nu i snart 6månader
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Jag har 7ff 14score försvinner nu 2 i december och 3 i januari får se om det sjunker nu i slutet av december annars kommet det garanterat sjunka i januari när e på 2ff då borde jag kunna få erbjudande i dom flesta banker har väntat nu i snart 6månader


Ja, de borde du få, jag har en till som försvinner 26 dec, hade behövt ett litet lån eller om jag ska ha is i magen och vänta. Men tror inte blir någon större skillnad när den försvinner. Mina andra försvinner slutet av mars och 4 i maj.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Ja, de borde du få, jag har en till som försvinner 26 dec, hade behövt ett litet lån eller om jag ska ha is i magen och vänta. Men tror inte blir någon större skillnad när den försvinner. Mina andra försvinner slutet av mars och 4 i maj.
Svår o knepigt fråga magkänsla där
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Svår o knepigt fråga magkänsla där


Ja, känns som jag blir tokig. Hade velat komma under 10.
Men så blir jag lite nojjig, tänk OM vid nästa uc uppdatering att det blir högre igen då jag har tagit av de krediter som jag hade betalat inte maxat men inte jätte mkt inbetald. Och så blir jag fundersam om det ens kommer bli någon skillnad när en ff försvinner när det ibland inte blir det.
Blir tokig på mina tankar :'(:axelryck:

Funderar att söka på advisa på hundra tusen och får jag bara tio är det okej för då betalar jag av de rätt fort ändå. Men är ändå så jäkla nojjig haha
En ff är ändå en ff. :facejoy:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp